בן גביר קובע עובדות בשטח וממנה נציב חלופי לשב"ס

    מוטי הלפרין No Comments on בן גביר קובע עובדות בשטח וממנה נציב חלופי לשב"ס

    בעוד הסערה הפוליטית סביב הודעתו של סיום כהונתה של נציבת שירות בתי הסוהר – נמשכת, תוך דרישה ממנו לסגת מהמהלך, השר בן גביר מודיע על מינוי ממלא מקום לתפקיד: ניצב קובי יעקובי

    ניצב קובי יעקובי
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, הודיע לפני זמן קצר כי מועמדו לתפקיד ממלא מקום נציב שירות בתי הסוהר הוא ניצב קובי יעקובי,  המשרת בימים אלו כמזכיר הביטחוני במשרד לביטחון לאומי.

    ניצב יעקובי, בן 50, נשוי ואב לארבעה, החל את דרכו במשטרת ישראל לפני כ-26 שנה כלוחם יס״מ, לאחר שהשתחרר מצה"ל כלוחם בחטיבת גולני.

    יעקובי שירת במגוון תפקידי פיקוד וליבה וביניהם מפקד מרחב ציון, מפקד תחנת מוריה, סגן מפקד תחנת שלם, סגן מפקד וממלא מקום מפקד תחנת הראל, יועץ בכיר למנכ״ל המשרד לביטחון הפנים, עוזר ראש אגף התנועה ועוד.

    באוגוסט 2021 זכה ניצב יעקובי בעיטור המופת של משטרת ישראל, כאשר הוביל את פקודיו וקציני משטרה נוספים, תוך חירוף נפש, להציל חיי אדם, מפני שריפת ענק שהתפשטה בהרי ירושלים לכיוון בית חולים ״איתנים״.

    מאז חודש ינואר 2023 משמש ניצב יעקובי כמזכירו הביטחוני של השר לביטחון לאומי. הוא בעל תואר ראשון במדעי הרוח והחברה עם התמחות בקרימינולוגיה ובעל תואר שני בקרימינולוגיה בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

    השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "ניצב קובי יעקובי הוא האיש המתאים להוביל את שירות בתי הסוהר בתקופה זו, כממלא מקום הנציב. יעקובי הוא קצין משטרה מעוטר, מוערך, התקפי, מקצועי וחד – וזה בדיוק מה ששב"ס זקוק לו כעת".



    0 תגובות